سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401

5 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401

5 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401 : انتخاب کمد دیواری مناسب علاوه بر آنکه میتواند تاثیر بسیاری در زیبایی خانه داشته باشد میتواند بسیار خوب که طبقه بندی وسایل منزل کمک کند. در این مقاله به 4 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401 میپردازیم.

بیششتر بخوانید: روانشناسی رنگ بنفش در طراحی دکوراسیون داخلی

هنگام خرید کمد دیواری چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

4 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401

موجودی لباس ها: بهترین گام اول این است که کمد لباس خود را با جدا کردن لباس‌هایتان به سه انبوه کوچک کنید - اهدا کنید، پرتاب کنید یا نگه دارید. خرید یک سیستم کمد لباسی که دیگر لباسی نمی پوشید را بخرید. پس از کوچک کردن کمد خود، به مواردی که نگه داشته اید و بهترین روش ها برای نگهداری آنها توجه داشته باشید. این به شما کمک می کند تا انواع ویژگی های ذخیره سازی مورد نیاز خود را تعیین کنید، خواه میله های آویز دوتایی، کشوهای بیرون کش یا قفسه های باز باشند.

فضا: مرحله بعدی این است که نوار اندازه گیری خود را بردارید و ابعاد کمد خود را یادداشت کنید. اگر یک کمد دستی است، عرض دیوار پشتی، ارتفاع از کف تا سقف، عمق دیوارهای جانبی، و عرض و ارتفاع درهای کمد (در صورت وجود) را اندازه بگیرید. ممکن است ایده خوبی باشد که اندازه‌گیری‌های چندگانه عرض مانند پایین، وسط و بالا را انجام دهید تا مطمئن شوید که سیستم کمد مونتاژ شده کاملاً مطابقت دارد.

نصب: برخی از سیستم های کمد دیواری مستقل هستند ، در حالی که برخی دیگر به دیوار نصب می شوند و نیاز به استفاده از ابزار برقی دارند. همیشه باید در نظر داشته باشید که مونتاژ محصول چقدر آسان است، مسیرها چقدر واضح است و آیا به شخص دیگری برای کمک به شما در این فرآیند نیاز دارید یا خیر. برخی از سیستم های کمد قابل تنظیم هستند که انعطاف پذیری و سفارشی سازی بیشتری را فراهم می کند.

4 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401

نمونه 1:

این سیستم از چوب کاج و برای کمد دستی یا کمد دیواری مناسب است، راه حلی شیک برای مشکل بهم ریختگی شما است. در حالی که شش پیکربندی مختلف برای انتخاب وجود دارد، گزینه تصویر زیر سه میله لباس، پنج کشو و پنج قفسه را نشان می‌دهد که دو مورد از آنها پشت درهای شیشه‌ای فلوت‌دار در عنصر کابینت پنهان شده‌اند. کشوهای جادار دارای قسمت های جلویی به سبک شاکر، قسمت پایینی با خط نمدی، گلایدرهای بسته نرم، اکستنشن کامل و کشش های نیکل ساتن هستند.

4 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401

کنار هم قرار دادن آن تا حدودی چالش برانگیز است و ممکن است به کمک یک متخصص نیاز داشته باشد، اما برای امنیت روی دیوار نصب شده و فقط از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. این سیستم برای دیوارهای کمد با عرض 48 اینچ تا 120 اینچ طراحی شده است. ارتفاع کلی سیستم نیز قابل تنظیم است و از 72 اینچ به 84 اینچ افزایش می یابد. بسیاری از قطعات را نیز می توان به اندازه مناسب برش داد تا به درستی با فضای شما سازگار شود.

نمونه 2:

اگر به دنبال یک راه حل شیک برای نگهداری کودک در حال رشد خود هستید، پس کمد دانه های کوچک با من رشد می کنند باید مناسب باشد. این سیستم از تخته خرده چوب چند لایه با روکش خاکستری روشن غیر سمی ساخته شده است، این سیستم شامل پنج میله لباس قابل تنظیم است که می توانند با بلندتر شدن فرزندتان در موقعیت خود قرار گیرند. همچنین سه قفسه باز، چهار قفسه باز، یک کشو با پایه های ایمنی تعبیه شده و یک جاکفشی پایینی وجود دارد که می تواند در سمت راست یا چپ نصب شود.

4 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401

برای اینکه سیستم کمد با میله های لباس که در دو طرف وصل شده اند، مناسب باشد، عرض دیوار پشتی نباید بیشتر از 68.76 اینچ باشد. هنگامی که مونتاژ می شود، دستگاه 76.8 اینچ ارتفاع دارد. سازندگان توصیه می کنند که دو فرد بزرگسال این دستگاه را با هم مونتاژ کنند، اما این فرآیند باید تنها چند ساعت طول بکشد.

نمونه 3:

با این سیستم که در گوشه ای قرار می گیرد، کمد لباس خود را از حالت خسته کننده به بوگی تبدیل کنید. ساخته شده از چوب مهندسی شده، دارای 16 قفسه، پنج میله لباس و سه کشو است. برخی از قفسه‌ها برای قرار دادن اقلام بلندتر مانند سبدهای ذخیره‌سازی یا کیف‌هایی با دسته بالایی قابل تنظیم هستند. ما مخصوصاً قفسه گوشه‌ای با صرفه‌جویی در فضا و کشوهای جادار با دستگیره‌های کرومی را دوست داریم.

4 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401

این سیستم بر روی یک مسیر فولادی آویزان است و به شما امکان می دهد انتخاب کنید که آیا می خواهید آن را از روی زمین "شناور" کنید یا نه. تمام سخت افزارهای لازم در آن گنجانده شده است و مونتاژ آن برای کسانی که تجربه قبلی در ساخت دارند فقط چند ساعت طول می کشد. این سیستم برای عرض دیوار بین 65 تا 113 اینچ طراحی شده است و ارتفاع آن به 72 اینچ می رسد.

نمونه 4:

سیستم کمد کلاسیک الفا یک راه حل کمد سطح ابتدایی است که کیفیت و سفارشی سازی برتر را نوید می دهد. تصویر در اینجا نسخه 4 فوتی است که برای یک کمد دستی طراحی شده است، اما ده ها کیت دیگر در اندازه ها و سبک های مختلف به اضافه لوازم جانبی متعدد وجود دارد. این مدل پایه کمی از همه چیز را ارائه می دهد - شامل سه قفسه تهویه شده از فولاد چسبانده شده با اپوکسی، دو میله لباس، دو کشو مشبک، یک قفسه کفش سرخورده و یک قفسه کفش سرخورده است.

4 مدل از بهترین کمد دیواری های 1401

تنها قطعه ای که روی دیوار نصب شده است، مسیر افقی بالایی است، بنابراین کمترین آسیب وجود دارد. این کیت خاص برای دیوارهای پشتی با طول حداکثر 51 اینچ در نظر گرفته شده است، اما اگر مناسب نباشد گزینه های دیگری نیز وجود دارد.

سخن پایانی:

امیدواریم در این مطلب توانسته باشید کمد دیواری مناسب منزل خود را انتخاب کنید . همچنین پیشنهاد میکنیم بخوانید: چند ایده جدید برای دکور تلویزیون روی دیوار