سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند نکته مهم در مورد ماشین برای سفر

چند نکته مهم در مورد ماشین برای سفر

چند نکته مهم در مورد ماشین برای سفر : گذراندن روزهای طولانی در ماشین زمانی که ماشین تمیز، راحت و دارای هر چیزی که در دسترس شما نیاز دارید بسیار لذت بخش تر است. در این مطلب جند نکته مهم را به شما یادآوردی میکنیم که خودروی خود را برای سفر آماده کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه تمیز کردن موکت سقف خودرو

یک سطل زباله قابل حمل بسازید

شما نمی توانید یک ساندویچ را تمام کنید و آن را روی زمین در خانه بیندازید، پس چرا آن را در ماشین انجام دهید؟ آوردن سطل زباله خود همه را مجبور می کند ماشین را تمیز نگه دارند. می‌توانید یک سطل زباله ماشین بخرید یا با پوشاندن یک جعبه باریک و بلند با کیسه زباله، خودتان آن را بسازید.

چند نکته مهم در مورد ماشین برای سفر

یک کیت کمک های اولیه برای سفر جاده ای بسازید

ماجراجویی در انتظار است، و ماجراجویی گاهی اوقات با صدمات جزئی همراه است. قبل از رفتن به جاده یک جعبه کمک های اولیه مخصوص سفر جاده ای تهیه کنید. علاوه بر ترکیب استاندارد بانداژها و مسکن‌ها، چیزهایی مانند داروی بیماری حرکت، آلوئه ورا برای درمان آفتاب سوختگی و دارو برای ناراحتی معده در بسته‌بندی کنید. همچنین ممکن است بخواهید چند باند فشاری، کمپرس یخ و مسکن موضعی در صورت رگ به رگ شدن در حین پیاده روی یا کاوش به همراه داشته باشید.

چند نکته مهم در مورد ماشین برای سفر

چیزها را از تکیه گاه سر صندلی آویزان کنید

بسته بندی چراغ برای همه نیست. پشت صندلی ماشین شما فضای ذخیره سازی است که فقط منتظر اتفاق افتادن است. کارابین‌ها را به قطعات فلزی تکیه‌گاه‌های سر خود بچسبانید و سازمان‌دهنده‌های جیب، چمدان‌های سبک وزن یا کیسه‌های زباله را آویزان کنید.

چند نکته مهم در مورد ماشین برای سفر

یک شارژر چند پورت تهیه کنید

اگر سه نفر به مدت 10 ساعت در سفر باشند و هر کدام سه وسیله داشته باشند، چند نفر بر سر دو پورت USB ماشین درگیر می شوند؟ این یک مسئله ریاضی دوره راهنمایی است که هیچ کس نمی خواهد در زندگی واقعی آن را حل کند. یک شارژر چند پورت قابل حمل بیاورید و آن را در کنسول مرکزی بچسبانید تا همه بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

چند نکته مهم در مورد ماشین برای سفر

یک نگهدارنده تلفن بسازید

شما بهتر می دانید که هنگام رانندگی با گوشی خود کمانچه بزنید. وقتی خارج از شهر هستید و باید نقشه GPS را روی تلفن خود دنبال کنید، نمی خواهید مجبور باشید تلفن خود را در یک دست بگیرید و با دست دیگر هدایت کنید. اگر نگهدارنده تلفنی ندارید که به دریچه هوای ماشین شما وصل شود، یکی از آن ها را خودتان با گیره کلاسور و نوارهای لاستیکی انجام دهید. خم شدن انتهای دسته های گیره یک پایه برای گوشی ایجاد می کند و بند لاستیکی گیره را ایمن نگه می دارد.

چند نکته مهم در مورد ماشین برای سفر

سخن پایانی:

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. لطفا اگر نکته ای به نظر شما آمد که مهم است ان را با ما در میان بگذارید . همچنین بخوانید: نحوه محافظت از رنگ بدنه خودرو و اقداماتی که باید انجام دهید