سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 نورپردازی ساده برای زیبایی خانه

4 نورپردازی ساده برای زیبایی خانه

4 نورپردازی ساده برای زیبایی خانه : نور یکی از مواردی است که می تواند ظاهر خانه شما را بسازد یا آن را خراب کند. شما می‌توانید بی‌عیب‌ترین طراحی خانه را در بلوک داشته باشید، اما اشتباهات ساده نورپردازی، مانند انتخاب لامپ‌های نادرست یا ترکیب و تطبیق وسایل متضاد، می‌تواند باعث شود همه چیز اشتباه باشد. هک‌های ساده‌ای وجود دارد که طراحان همیشه از آن‌ها استفاده می‌کنند و می‌توانید در موقعیت نورپردازی خانه خود اعمال کنید تا به هر اتاق احساس گرما و جذابیت بدهید. در این مقاله به 4 مورد مهم میپردازیم که خانه ی شما را زیباتر میکند. همراه ما باشید.

در هر فضا نقطه کانونی ایجاد کنید.

در هر اتاق نقطه ای را انتخاب کنید که می خواهید نقطه کانونی در آن قرار گیرد. این یکی از اولین چیزهایی است که وقتی وارد اتاق می شوید چشمان شما به آن می افتد. یک نورپردازی دراماتیک و از نظر بصری جالب (یا دو) به این قسمت اضافه کنید. از آنجایی که این چراغ روشنایی بزرگ ترین در اتاق خواهد بود، بقیه فضا باید در اطراف آن طراحی شود.

4 نورپردازی ساده برای زیبایی خانه

ابتدا نقطه کانونی را انتخاب کنید و سپس بقیه عناصر اتاق را انتخاب کنید تا مطمئن شوید همه چیز منسجم است. این یک استراتژی عالی برای خانه هایی با پلان های بزرگ و باز است، زیرا به متمایز کردن فضاهای اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه کمک می کند. فقط مطمئن شوید که سایر نورهای موجود در فضا را ساده و کارآمد نگه دارید تا با دستگاه نور نقطه کانونی شما رقابت نکند.

چراغ ها را روی دیمر قرار دهید.

فورا با کلیک یک دکمه نورپردازی خلق و خوی عالی ایجاد کنید. قرار دادن چراغ‌های خود بر روی یک سوئیچ دیمر یک راه آسان برای ایجاد هر شرایط نوری شیک و پیچیده است. بهترین کار در اتاقی که بیشترین سرگرمی را دارید، مانند اتاق نشیمن یا لانه، یک منبع نور با قابلیت تنظیم نور به شما اطمینان می دهد که نور مناسبی برای هر موقعیتی دارید.

4 نورپردازی ساده برای زیبایی خانه

این یک پروژه بسیار آسان است که خودتان می توانید انجام دهید، اما اگر به چالش کشیدن سیم ها فکر نمی کنید، حتماً با یک برقکار مجاز تماس بگیرید تا کمک کند. هر مسیری که بروید، باید یک ارتقای نسبتاً ارزان قیمت باشد که برای سال‌های آینده هزینه‌اش را خواهد پرداخت. هیچ کس نمی تواند در برابر نورپردازی خوب مقاومت کند.

بیشتر بخوانید: چند راه حل برای مخفی کردن سیم های اضافی

از چراغ رومیزی برای روشنایی محیط استفاده کنید

اگر اضافه کردن یک سوئیچ دیمر در حال حاضر در کارت نیست، همچنان می‌توانید با کمک برخی از چراغ‌های رومیزی استراتژیک، نور محیطی مهلکی ایجاد کنید. یک لامپ را پشت قسمت نشیمن قرار دهید تا درخشش دنج و صمیمی را در محل نشیمن خود ایجاد کنید که برای گردهمایی ها و شب های بازی معمولی مناسب است.

4 نورپردازی ساده برای زیبایی خانه

همین اثر را می توان با یک چراغ کف که در گوشه اتاق قرار داده شده نیز به دست آورد. این کار بدون کور کردن مهمانان، به اتاق نور اضافه می کند. فقط به آباژوری که انتخاب می کنید توجه کنید. یک آباژور با رنگ روشن تر اجازه می دهد تا نور بیشتری در مقابل آباژور با سایه تیره از آن عبور کند. رنگ‌ها و بافت‌های مختلف آباژور را آزمایش کنید تا بتوانید بهترین متناسب با اتاق را پیدا کنید.

چراغ های رشته ای را به پاسیو خود اضافه کنید

یک رشته چراغ ساده می تواند برای احساس کلی فضای بیرونی شما شگفتی ایجاد کند. اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مکانی را برای چراغ ها انتخاب کنید. آنها می توانند در امتداد یک ایوان، در امتداد حصار یا حتی در درختی در حیاط شما باشند. منطقه ای را انتخاب کنید که شما و مهمانانتان به طور طبیعی بیشتر در آنجا جمع می شوند و چراغ ها را بالای سر خود آویزان کنید.

4 نورپردازی ساده برای زیبایی خانه

رشته های چراغ ها را در یک الگوی ظریف و متحرک آویزان کنید تا درخشش آرامی ایجاد کنید که بهانه ای برای گذراندن بیرون از خانه بیاورید. اگر لامپ ها برای دلخواه شما خیلی کم آویزان شده اند، می توانید تکه های سیم بلندی اضافه کنید تا وزن طناب بین لامپ ها ثابت شود. میخ های کوچک برای نگه داشتن چراغ ها به اندازه کافی قوی هستند و این کار را به یک کار ساده تبدیل می کند. به جای لامپ‌های سفید روشن، لامپ‌هایی با لامپ‌های زرد گرم انتخاب کنید تا محیط دنج و دل‌انگیز باشد. حتی می‌توانید کارها را یک قدم جلوتر ببرید و یک تایمر به چراغ‌ها اضافه کنید تا بدون توجه به هر اتفاقی، حال و هوا همیشه تنظیم شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آن لذت ببرید.

سخن پایانی:

همانطور که مشاهده کردید با افزودن چند نور ساده و زیبا به فضاهای خانه میتوانید زیبایی و گرمای منزلتان را بیشتر کنید. همچنین بخوانید: 7 روش کم هزینه برای زیباتر کردن فضاهای خانه