سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 ترفند برای استفاده ی بهتر از سطل زباله

5 ترفند برای استفاده ی بهتر از سطل زباله

5 ترفند برای استفاده ی بهتر از سطل زباله :مسئول بودن در قبال زباله های خانه یکی از هزاران کار کوچک بزرگسالان است که هیچ بچه ای وقتی می خواهد زودتر بزرگ شود به آن فکر نمی کند. این می تواند یکی از بدترین کارهای روزانه شما باشد، به خصوص زمانی که سطل زباله هنوز بوی زباله های هفته گذشته می دهد - یا بدتر از آن، زمانی که کیسه زباله می شکند یا نشت می کند در حالی که آن را به سطل زباله های کناری می برید. در این مطلب 5 ترفند مهم و کاربردی را به شما خواهیم آموخت.

بیشتر بخوانید: آموزش تفکیک زباله برای بازیافت در منزل

روش جدیدی را برای جایگزینی کیسه های زباله امتحان کنید.

اکثر ما همیشه کیسه زباله را با تکان دادن کیسه باز و هل دادن آن به ته سطل زباله جایگزین کرده ایم و در آخر باز کیسه زباله را محکم می کنیم. کار می کند، اما پر سر و صدا است، و زمانی که یک تخت خواب سبک در این نزدیکی وجود دارد، عالی نیست. دفعه بعد، به سادگی دهانه کیسه را دراز کنید و آن را در اطراف دهانه سطل زباله قرار دهید. سپس، داخل کیسه را فشار دهید (یا مقداری زباله بیندازید) تا آن را در جای خود فشار دهید.

5 ترفند برای استفاده ی بهتر از سطل زباله

 

یک لایه جاذب در داخل ایجاد کنید

اگر سطل زباله شما مستعد نشتی است – مثلاً اگر بچه‌هایی در خانه دارید که همیشه کاسه‌های غلات را در سطل زباله می‌ریزند، مهم نیست که چند بار به آن‌ها گفته‌اید که متوقف شوند – ته کیسه زباله جدید را با مواد جاذب پر کنید. . هر محصول کاغذی غیرقابل بازیافت (مانند دستمال کاغذی استفاده شده یا جعبه پیتزای چرب شکسته) برای این منظور عالی است. آنها به هر حال نمی توانند در سطل بازیافت شما بروند، بنابراین آنها را در ته کیسه زباله خود قرار دهید تا قبل از اینکه وقتی سطل زباله را خالی می کنید، مایعات در کف شما چکه کند، خیس شوند.

5 ترفند برای استفاده ی بهتر از سطل زباله

از قلاب های فرمان برای ایمن کردن رشته های کشیده استفاده کنید.

همه کیسه های زباله یکسان ایجاد نمی شوند. ممکن است در نهایت با یک مارک بی کیفیت یا یک کیسه با اندازه اشتباه مواجه شوید، و کشیدن بند کشی برای محکم نگه داشتن دهانه کیسه در اطراف لبه سطل زباله کافی نیست. هنگامی که کیسه زباله شروع به پر شدن می کند، لبه شل کیسه داخل قوطی می لغزد و شما باید به حفاری در سطل بروید تا آن را به جای خود بکشید. قلاب های چسب را به صورت وارونه در دو طرف سطل زباله چند اینچ زیر دهانه بچسبانید و هر زمان که کیسه جدیدی را در سطل قرار دادید، بند های کشی را در اطراف قلاب ها قرار دهید.

5 ترفند برای استفاده ی بهتر از سطل زباله

کیسه های زباله بدون بند کشی را در جای خود قرار دهید.

کیسه های زباله بدون بند کشی در جای خود بسیار دردسر ساز هستند. محکم کشیدن دهانه کیسه و گره زدن هر اضافی به یک گره، یکی از راه‌های جلوگیری از لیز خوردن آن به داخل قوطی است، اما پس از آن باید گره را جدا کنید وقتی می‌خواهید سطل زباله را خالی کنید. استفاده از گیره های کلاسور یک راه بسیار ساده تر برای نگه داشتن این کیسه های زباله در جای خود است. گیره ها به اندازه کافی نازک هستند که نباید مانع بسته شدن درب سطل زباله شوند.

5 ترفند برای استفاده ی بهتر از سطل زباله

از روغن های ضروری برای پوشش بو استفاده کنید.

زباله های آشپزخانه بوی می دهد - به همین دلیل است که آنها را دور می اندازید. اما کیسه های زباله ارزان نیستند و قرار نیست هر بار که پوست پیاز یا باقی مانده های کهنه را داخل سطل زباله می اندازید سطل زباله را خالی کنید. استفاده از روغن‌های ضروری یکی از راه‌های به حداقل رساندن بوی سطل زباله یا بویی است که روی خود سطل زباله باقی مانده است. چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را روی یک حوله کاغذی بریزید. قبل از قرار دادن در کیسه زباله جدید به عنوان خوشبو کننده سطل زباله، آن را در ته سطل بیندازید.

5 ترفند برای استفاده ی بهتر از سطل زباله

سخن پایانی:

مخاطبین عزیز امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و بتوانید با این ترفند ها دردسر های سطل زباله را تا حدی از بین ببرید. همینطور پیشنهاد میکنیم مطلب چند ترفند برای تمیز کردن سینک را بخوانید.